រៀនភាសាអាល្លឺម៉ង់ [Lektion 1] [die konjugation der Verben wohnen, leben, kommen,]

រៀនភាសាអាល្លឺម៉ង់ [Lektion 1] [die konjugation der Verben wohnen, leben, kommen,]
រៀនភាសាអាល្លឺម៉ង់ [Lektion 1] [die konjugation der Verben wohnen, leben, kommen,]

#រៀនភាសាអាល្លឺម៉ង់, មេរៀនទី ១ សព្វនាម ភាសាអាល្លឺម៉ង់ នឹងការប្រើប្រាស់ជាមួយកិរិយាសព្ទ #រៀនភាសាអាល្លឺម៉ង់, Learn German, How to conjugate german verbs , [die konjugation der Verben wohnen, leben, kommen,] ich wohne du wohnst Sie wohnen er/sie/es wohnt wir wohnen ihr wohnt Sier wohnen Das Gespräch

Guten Tag! afternoon, ទិវាសួស្ដី Mein Name ist Pahl. Ich bin Ihr Lehrer. ឈ្មោះរបស់ខ្ញុំគឺ ផាល Wie ist Ihr Name? តើអ្នកមានឈ្មោះអ្វី? Mein Name ist Roberto Tembe. ឈ្មោះរបស់ខ្ញុំគឺ រូបឺតូ ផិមបេ Und Ihr Name bitte? Ali Al Mustafa. ហើយឈ្មោះរបស់លោកអ្វីបាទ អាលីមុស្តាហ្វា Wie ist Ihr Name? Nadima Al Raschid. តើលោកមានឈ្មោះអ្វី? ណាដឌីម៉ា អាល រ៉ាហ្ស៊ីត Und Ihr Name? Mein Name ist Carmen Ortega. ហើយចុះឈ្មោះរបស់អ្នកនាង? ឈ្មោះរបស់ខ្ញុំគឺ ខារមេន អតថិហ្គា Woher kommen Sie, Fräulein Ortega? អ្នកនាងមកពីប្រទេសណា? Ich komme aus Managua. ខ្ញុំមកពី ម៉ាណាហ្គាវ Und Sie, Fräulein Al Raschid? ហើយចុះអ្នកនាង អាលរ៉ាហ្ស៊ីត? Ich komme aus Damaskus. ខ្ញុំមកពីដាម៉ាស្គុស Und woher kommen Sie, Herr Tembe? ហើយចុះលោក ផិមបេ មកពីណាដែរ? Aus Maputo. មកពី ម៉ាភូតូ។
Learn German with few simple Steps, Easy german is free online German lesson, Easy German explain you best German grammar step by step, Easy German is best for you to learn german, Easy German is Basic German Grammar for your.

Post a Comment

0 Comments